İNEGÖL BELEDİYE BAŞKANI ALPER TABAN: “NİHAYET İTİBARİYLE ÇÖZÜM İÇİN BURADAYIZ, BİZ ÇÖZÜM MAKAMIYIZ”

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, mahalle buluşmaları kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek vatandaşların talep, öneri ve eleştirilerini dinledi. “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” sloganıyla düzenlenen programda bölgenin ihtiyaçları istişare edilirken, Muharrem ayı dolayısıyla katılımcılara aşure ikramında bulunuldu.

Haz 27, 2026 - 08:53
 0  0
İNEGÖL BELEDİYE BAŞKANI ALPER TABAN: “NİHAYET İTİBARİYLE ÇÖZÜM İÇİN BURADAYIZ, BİZ ÇÖZÜM MAKAMIYIZ”

İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban, ortak akıl ve katılımcı yönetim anlayışı doğrultusunda sürdürülen mahalle buluşmaları kapsamında Ertuğrulgazi Mahallesi sakinleriyle bir araya geldi. “Milletle bütünleşen belediyecilik” anlayışı ve “Vatandaş Soruyor, Başkan Cevaplıyor” sloganıyla gerçekleştirilen program, Ertuğrulgazi Mahallesi Seçkin Sokak'taki semt sahasında düzenlendi.

Programa İnegöl Belediye Başkanı Alper Taban'ın yanı sıra belediye başkan yardımcıları, daire müdürleri, ilgili kurumlardan temsilciler ve Ertuğrulgazi Mahalle Muhtarı Yıldız Cabir katıldı. Başkan Alper Taban, programın açılışında yaptığı konuşmada, “Bu buluşma vesilesiyle hicri yeni yılınızı da kutluyorum. Muharrem ayınızı tebrik ediyorum.” ifadelerini kullandı.

“Sizlerden Sorunları Birinci Ağızdan Dinlemek İstiyoruz”

Vatandaşların programa katılımından memnuniyet duyduğunu belirten Başkan Alper Taban, “Davetimize icabet ettiğiniz, bu akşam burada bizlerle birlikte olduğunuz için her birinize çok teşekkür ediyorum. Bu buluşmaları ne için yapıyoruz? Özellikle sizlerden mahallenizde yaşadığınız sorunlar, problemler, bizlere iletmek istediğiniz tavsiyeler, öneriler varsa bunlarla ilgili birinci ağızdan bunları sizlerden duyalım istiyoruz.” dedi.

Mahallede ve kentin farklı noktalarında bulunan eksikliklerin farkında olduklarını vurgulayan Taban, “Mahallemizde veya diğer muhitlerimizde var olan eksiklerimizin bizler de farkındayız. Hiçbir şeyi de bahane etmiyoruz. Nihayet itibariyle çözüm için buradayız, biz çözüm makamıyız.” açıklamasında bulundu.

Vatandaşlar Taleplerini Doğrudan İletti

Açılış konuşmasının ardından söz alan mahalle sakinleri, Ertuğrulgazi Mahallesi ve İnegöl genelinde yaşanan sorunlar, talepler, öneriler ve eleştirilerini doğrudan Başkan Alper Taban'a aktardı. Gece geç saatlere kadar süren programda karşılıklı değerlendirmeler yapılarak fikir alışverişinde bulunuldu.

Muharrem Ayı Dolayısıyla Aşure İkramı Yapıldı

Mahalle buluşması kapsamında İnegöl Belediyesi Gastro İnegöl Restoranı tarafından Muharrem ayı dolayısıyla programa katılan vatandaşlara aşure ikram edildi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0